Tuesday, April 24, 2012

Sebulan sudah..


Hye n assalam untk smua bllger.. Lama rse yer tak m'coret n merepek dalam blog niy.. huhu.. 
rindu lak nak merepek2.. hehehe... Aku nak cter pasal kerja pertama aku kat luar tnpa parents, hehe.. pertama kali kerja luar dan tanpa pengawasan papa.. mula2 nak kerja mmng rse gementar tapi bila dah s'minggu kerja seronok sgt.. kali niy kerja org yg bg arahan kat aku.. s'belum niy aku yg bg arahan kat org.. hehehe.. aku kerja kat kdai bju n kna layan pelbagai kerenah pelanggan.. macam2 ade yg cerewet lar,m'ngada2 lar.. yg badan b'bau pun ade.. mmng kne bnyak sbar lar.. huhu.. baru aku tau cmne org yg kerja cmtu kne lyn kerenah kita s'lama niy.. sedar tak sedar dah s'bulan aku kerja kat situ dan aku pun xtau brape lama aku akn kerja kat situ tapi bagi aku itu stu pngalaman utk aku lbh berani n matang.. Aku nak kongsi b'berapa gmbaraku n team work aku.. hehehe..




Me n sha

T-kah , kak syikin , mimie

sha n mimie

sha n anna

kawan n musuh..hahaha

adiq2 yg comey..

peace..!

Me n kak syikin

T-kah

sha n kak syikin

best partner

anna , kak syikin , sha , kak kalai ,t-kah, mimie

peace.. t-kah..


love u guys..love this team work member.. hope allways hepy ..
maju hari-hari..maju..