Saturday, October 6, 2012

September Moment

ASSALAMMUALAIKUM..

Hye untuk semua blOgger, Bulan September dah sampai penghujungnya n kita akan masuk ke bulan Oktober.. Banyak perkara yang mengembirakan pada bulan ini,alhamdulillah saya dan ahli keluarga menerima ahli baru didalam keluarga kami.. Makcik kesayangan telah selamat melahirkan seOrang puteri yang cOmel.. Satu keluarga happy dgn kelahiran puteri ini,semOga puteri ini akan menjadi anak yg sOlehah n menjadi insan yang berjaya..


- Hye nama saya Rayqa Nur Sumayyah -


 - Sleeping Pwincess -


SecOnd mOment in this mOnth my dear cOusin engagemend.. Tahniah untuk kak Asma Jannah selamat ditunangkan dgn pilihan hati.. Tak lama lagi dah jadi isteri Org lak,hihihi.. Bertemakan pink biru,sama cantik sama padan.. Majlis pertunangan berlangsung dgn sempurna dgn sahabat handai dan ahli keluarga yang terdekat.. Tersenyum manis pasangan yang telah diikatkan pada hari itu.. Jom kita tgk gambar pada hari pertunangan itu..


- Kak Asma Jannah -
Manis tersenyum,tepancar kegembiraannya

- Bagai pinang dibelah dua -
Kak Asma dan pasangan







Ini antara perkara yang mengembirakan pada bulan ini,saya berharap bulan yang akan ditempuh akan memberi lebih kegembiraan lagi dalam hidup saya dan Orang-orang tersayang disamping saya.. 
Sampai sini jer cOrat-cOret saya kali ini,akhir kata semOga anda semua happy dgn cOretan saya.. 

GoOd bye September.. WelcOme OktOber