Friday, February 10, 2012

Pertukaran status..

 Hye n assalam to u all.. hehehe.. Aku niy dah lewat malampun tak reti nak tido,nak buat cmne mata tak ngantuk lagi so aku nak merepek dalam blog niy.. sory lar,kalau ade sape2 yang tak nak baca boleh OUT lar.. haha..
Story aku malam niy pasal member aku yang dah pun menukar statusnya dari CIK kepada PUAN.. Hepy lar aku dgr bler dier nak m'dirikan RUMAH TANGGA.. Tapi ramai gak lar kawan aku yang dah pun kahwin...Aku jelar tak tahu biler,tak payah kate TANGGA rumah,TIANG rumah pun takde lagi..hahaha..Tak pe lar,belum ade rezeki lagi.. huhu.. So aku kena lar tunggu sampai saat tu,tapi aku tumpang kegembiraan kawan2 aku jelar.. Balik pada story,zarith sofea dah pun m'jadi isteri kepada mohd narzeley..hepy sgt,walaupun aku tak dapat hadir pada majlis tu n melihat kemeriahan majlis tu.. Tapi sebagai kawan aku turut rasa gembira.. Semoga perkahwinan yer kekal k'akhir hayat n cepat2 dapat BABY..hehe..
Okey lar,aku pun tak nak merepek panjang2 lagi jadi kita cuci2 mata tgk gambar2 yang dah pun aku Curi dari wawa.. hehe..

Selamat Pengantin Baru Zarith Sofea dan Mohd Narzeley


                                

Si suami dan Si isteri..sama padan

Farhana , Fatin dan Wahida

hana,atin,wawa bersama raja sehari

d'atas pelamin.. 

ieya n wawa

peace.. hehe..

manis jer..

ayu lar

narzeley,ieya n wawa

snap2 s'blum d'puan kan

smile allways..



* sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kawan2.. love u all..